donderdag 24 maart 2016

Borduren

Behalve haken en breien vind ik borduren ook heel leuk om te doen. Eigenlijk alles wat te maken heeft met draadjes, garens, katoen, wol en noem het maar op, vind ik interessant!

Gister had ik een fijn borduur middagje voor mezelf ingepland, heerlijk wat kruisjes zetten en even 'me time'.

Ik vind het erg gaaf om te zien hoe, in dit geval, de flamingo's te voorschijn komen op het borduurstof. Elk kruisje die je zet geeft meer beeld van het geheel. Bovendien word ik er ook nog eens heerlijk rustig van, ik ben zo geconcentreerd bezig dat ik nergens anders aan kán denken. Het voelt voor mij als puzzelen en op nummer kleuren in één, alleen dan met naald en draad.

Heerlijk!

5 opmerkingen:

  1. Heel fijn zo'n middagje voor jezelf. De flamingo wordt iedere keer mooier als ik hem zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt heel mooi zo te zien. Heel gedetailleerd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik borduur over 1 draadje, het is heel fijn maar het word er zoveel mooier van vind ik :D

      Verwijderen
  3. Borduren blijft leuk! De flamingo wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen