woensdag 2 december 2015

Kerstmarkt in Elburg


Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de kerstmarkt in Elburg en daar heb ik ontzettend veel zin in!

Inpakken, voorraad aanvullen en prijzen. Natuurlijk haak ik ook een aantal kerstige dingen om mee te nemen naar de markt, onder andere deze leuke dennenboom raamhangers.
Alhoewel ze ook leuk staan op die ene saaie muur of strakjes in de kerstboom! Vriendlief heeft bedacht dat hij er eentje op zijn werktrui wil, dat ga ik dit weekend even regelen ;).

Voor deze boompjes gebruikte ik donker groen katoen van Larra, kleurnummer 7413 en dat leuke glitterdraadje Lizzy!
Beide draadjes zijn verkrijgbaar in de webshop.
De knoopjes had ik nog liggen en kwam ik tegen tijdens het opruimen van mijn creatieve chaos, perfect voor op de kerstboompjes.

Op vrijdag 11 december gaat de kassa open vanaf 15.00 uur en op zaterdag 12 december vanaf 11.00 uur.

Een weekend vol met kerstsfeer!
Het leuke is toch wel dat er voor de kraamhouders een dresscode is, dus iedereen gaat verkleed in kleding uit het jaar 1900.
Dat moet wel gezellig worden :D.

Ik ben hier te vinden met mijn haaksels, haakpakketten, natuurlijk de losse bolletjes garen en alle andere spulletjes die ik heb.

Genoeg leuks om cadeau te geven aan je handwerkende mams, tante of jezelf natuurlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten