dinsdag 28 juli 2015

Midweekfeest in Steenwijk

Bron: http://www.steenwijkvestingstad.nl/pasarmalam2015/
Aanstaande woensdag 29 juli, ben ik te vinden op het Vestingfeest in Steenwijk. Ik zal te vinden zijn in de Gasthuisstraat met een kraam voor Stomerij Clean Inn.

Ik zal van alles mee nemen, natuurlijk haakpakketten voor het haken van Wayuu mochilas maar ook mijn tassen die klaar zijn. Dan kunnen jullie ze in het echt bewonderen en ze even bevoelen en bekijken.
De omslagdoek van mijn vorige blogbericht gaat ook mee, hiervan zal binnenkort het haakpakket verkrijgbaar zijn in mijn webshop. Het patroon is bijna klaar, nog een paar kleine dingetjes aanpassen.
Ook zal ik een aantal knuffels en andere haaksels meenemen.

Nu is het natuurlijk ontzettend hard duimen draaien dat het weer wat beter word dan vandaag en gisteren!

Komen jullie ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten