donderdag 26 februari 2015

VIP's vrouwensdag

Bron: VIP's Steenwijkerland
Op zondag 8 maart aanstaande ben ik te vinden op de VIP's vrouwendag in Steenwijk!

Dit jaar word het georganiseerd in het Fletcher hotel en de toegang is helemaal gratis, dat is nog eens een leuk dagje uit! Ook is er een mannenopvang, dat vond ik zo grappig dus mannen, geen excuus om niet mee te gaan ;).

Zelf deel ik een kraam met een aantal creatieve dames van onder andere Pand 10 uit Steenwijk. Ik heb er ontzettend veel zin in, het word gegarandeerd een leuke en gezellige dag.

Ik zal een aantal tassen mee nemen zodat jullie mijn tassen in het eggie kunnen bekijken en voelen. Helaas kan ik niet alles meenemen aangezien er een beperkte ruimte is en ik heb zoveel spulletjes dat dat nooit gaat passen, hihi.

Zie ik jullie daar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten