vrijdag 13 februari 2015

Katoentjes

Gister ochtend plaatste ik een berichtje op facebook of iemand een boekenkast over had. En ja hoor, een oud klasgenootje van mij van de basisschool had nog een zwarte billy staan die ze op marktplaats wou gaan zetten!

We hebben gelijk dezelfde avond nog afgesproken om de kast af te halen, we wonen dicht bij elkaar dus dat scheelde alweer!

Vanmorgen heb ik de kast, helemaal zelf(!), in elkaar gezet. Best trots op mezelf, want zo goed ben ik daar echt niet in, haha. De kast tegen de muur geschoven en mijn voorraad katoen erbij gepakt, dit werd ondertussen zo veel dat ik het overzicht enigszins kwijt was, en alles heerlijk op kleur erin gelegd! Wat kan je daar blij van worden, een heerlijke kast vol met katoentjes..
Deze katoentjes zijn niet alleen voor mezelf hoor, dit is mijn voorraad katoen voor de haakpakketten en nu kan ik precies zien hoeveel waarvan nog ligt!

Ondertussen ben ik druk bezig met de puntjes op de i zetten voor het nieuwe haakpakket :D.

Ook een haakpakket bestellen voor het haken van een Wayuu mochila? Dat kan ik mijn webshop, RiannesHaaksels.nl

9 opmerkingen:

  1. Dat staat prachtig, al die mooie kleurtjes in de Billy kast!
    Ik ben ook aan het Mochila haken, alleen nu even veel andere opdrachten tussendoor!

    Fijn weekend!
    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi he! Elke keer als ik langs loop kijk ik even naar de kast, haha.

      Verwijderen
  2. Erg fijn om dingen te ordenen! Ziet er mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Ja, heerlijk vind ik dat. Vooral als je na het opruimen zo'n mooie kast vol met kleurig katoen hebt :)

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kast! Heerlijk om je garen allemaal zo bij elkaar te zien liggen

    BeantwoordenVerwijderen