zondag 1 februari 2015

Jummie garen

Gisteren weer een gezellige en geslaagde workshop gegeven in Meppel bij Krea Hobby.

Toen de workshop afgelopen was ben ik even langs de wol kasten gelopen, jummie jummie.
Weer stond ik stil bij deze mooie blauwe wolletjes, dat was de derde keer dus ik besloot om ze nu gewoon mee te nemen!

Zeven bollen van deze mooie bollen van Rico Design (ik nam ze gelijk maar allemaal mee;)). De eerste bol is al aangebroken, ik ben namelijk begonnen met een South bay shawl.
Het patroon haakt zo heerlijk weg, wel wennen want ik haak dit garen met een haaknaald nummer zeven. Dat is wel wat anders dan een twee die ik gebruik voor de Wayuu mochilas!

Fijne zondag nog!


6 opmerkingen:

  1. Mooi garen in een prachtige kleur. Ideaal om zo'n flower power sjaal mee te haken. Maar een SB sjaal gaat eveneens schitterend zijn. Benieuwd naar het resultaat.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me ook mooi garen, t zal wel snel haken met nr. 7.
    Benieuwd hoe het gaat worden.
    groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heel mooi garen! En snel, ik heb te veel projectjes liggen denk ik ;).

      Verwijderen
  3. wouw ben superbenieuwd naar het resultaat ( niet dat we je onder druk willen zetten hoor (-:(-: )
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen