dinsdag 21 oktober 2014

Mini Wayuu mochila

Verslaafd, erg verslaafd aan deze tasjes!

Ze blijven leuk om te haken, alleen al omdat je zo fijn kunt spelen met de kleurtjes. De volgende bolletjes katoen liggen al klaar, dit keer uitgezocht door vriendlief. Maar eerst de grote grijze met roze tinten afmaken voordat ik aan een nieuwe mag beginnen van mezelf ;)

Mijn hoofd stroomt over van de kleurencombinatie inspiratie!

Gelukkig is het weer om fijn binnen te blijven zitten met een haakwerkje op de bank en een grote pot thee dichtbij.
Kan ik eerder aan een nieuw tasje beginnen.
Al hoewel ik niet zo heel veel haakwerk meer heb aan de grijze tas, moet er nog wel een hengsel gemaakt worden.

Nu eerst maar een lekkere appeltaart bakken en dan plof ik fijn op de bank!

*Haakpakketten voor deze Wayuu mochila zijn verkrijgbaar op RiannesHaaksels.nl!*

11 opmerkingen:

  1. Hij is weer prachtig.
    En met een appeltaart erbij is jouw dag weer goed....
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke tas en die lekkere appeltaart maakt deze sombere dag weer helemaal goed.
    Geniet van je dag, groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor, zeker met dat gure weer! Ik geniet ook van lekker binnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi weer, en zo'n appeltaart klinkt heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Via Hilde haakt kwam ik op je blog terecht. En Hilde heeft gelijk, je maakt prachtige tassen!!

    Ik ga je volgen hoor.

    Groetjes,
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your Mochila bag! Neat work and great colour combination. Pinning it.

    BeantwoordenVerwijderen