maandag 13 oktober 2014

Beetje van alles!

Wie heeft dat nou niet, meerdere projecten tegelijk zodat je fijn kunt afwisselen ;).

Dit zijn drie projecten die nu binnen hand bereik liggen, een Wayuu mochila in wording, de zigzag deken voor broertje lief en schoonzussie en ik ben van de week begonnen aan een Sjakie Stapelslak!

Ik liep laatst eindelijk tegen het boek aan waar het patroon van Sjakie in staat, wou het al zolang hebben, dus heb het maar gelijk meegenomen. Is mijn verjaardagsgeld ook weer goed besteed toch? ;)

6 opmerkingen:

  1. Van een bezige bij gesproken :-) Mooie projecten in ieder geval.
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk hier telkens mijn ogen uit...die mochilla bags lijken bij jou van je naald af te vliegen telkens weer,ha,ha....good work! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat doen zo ook bijna! Zijn kleintjes, ongeveer 15 cm diameter, daar doe ik al gauw één van in de week ;).

      Dank je! :D

      Verwijderen
  3. hihi jaaaa zo gaat dat he , alle redenen zijn goed om hobbyspulletjes aan te kunnen schaffen, maar groot gelijk krijg jij wel van mij hoor, leuke projectjes die jij bezig bent
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jup, zo gaat dat, zo af en toe moet dat ook gewoon kunnen ;)
      Dank je wel!

      Verwijderen