vrijdag 19 september 2014

Na zomeren

Grabbelend in mijn voorraad katoen, zocht ik naar leuke kleurtjes voor een tasje. Ik zeg nu voorraad want het word nu echt wel wat te erg. Ik merkte dat al mijn katoentjes niet eens meer allemaal in de doos passen, foej! Haha, wie kent dat niet ;). Dus eerst wat voorraad wegwerken!

Ik zocht knal blauw met groen, donker blauw en geel uit en ging fijn aan de haak. Mooie zomerse kleurtjes, dat kan nog best met dit fijne weer!

Haakte ik weer heerlijk zo'n mini mochila, maar nu ga ik toch echt weer een grotere haken! Kreeg fijne katoentjes op mijn verjaardag en dat van twee verschillende personen, verwennerij hè. Eén cadeau is meer dan genoeg garen voor een grote tas, ik weet alleen nog niet zo goed welk patroon ik ervoor ga gebruiken. Nog maar even over dubben ;).

Het hengsel heb ik weer met de techniek ply split braiding gedaan, dit vind ik toch wel het meest passen bij deze tassen. Het koord is dit keer weer gevlochten.

Ondertussen haak ik maar fijn verder aan nog een geheim projectje, lekker in de tuin, in het zonnetje en met onze kippies om ons heen!

De workshops zitten tot op heden vol! Wegens drukte hebben we nog niet over eventuele andere data kunnen overleggen, zodra ik meer weet zal ik dit plaatsen op mijn blog en facebook.

*Nieuwe workshop data kunt u terug vinden op www.RiannesHaaksels.nl!


4 opmerkingen:

  1. Zalig weertje om te haken in de tuin. Heel mooie na-zomerse kleurtjes trouwens. Ga deze winter ook eentje proberen te haken maar dan meer in aardse tinten. Jammer dat hier amper workshops gegeven worden in de buurt, lees maar België :-)
    Geniet nog met volle teugen van dit lekker weertje Rianne. Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Genieten doe ik zeker, zit alweer lekker buiten hoor ;)
      Ow dat is jammer dat je zo'n eind uit de buurt woont zeg! :(

      Verwijderen
  2. Je hebt de smaak goed te pakken, zo leuk al die mooie tassen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!
      En of ik de smaak te pakken heb! Het is gewoon erg leuk om te doen :D

      Verwijderen