maandag 28 april 2014

Nog meer Tuttels

Het word een beetje eentonig, ik weet het maar ik ben nog druk bezig met tutteldoekjes haken voor de markt in mei. Hier kun je het patroon van de konijnen tutteldoekjes vinden!

Vorige week bestelde ik schuimrubber blokken en daar heb ik een leuk ideetje mee, later hier meer over!

Ik had nog wat foto's willen maken van onze tuin, maar op dit moment regent het, bleeh. Groeizaam weer, dat dan weer wel!

Dit jaar ben ik gezwicht, we haalde zaterdag gezellig samen wat perk goed voor in de balkonbakken. Vorig jaar had ik helemaal niet gehaald, maar dit jaar kriebelde het zo!! Gewoon twee plantenbakken aan de schutting gevuld, in elk vier plantjes, dus ik heb me best gedragen ;). Staat zo mega gezellig!
De 'groentetuin' is ook weer in gebruik, gevuld met sla en andijvie planten. Ook de tomaten staan al buiten, niet allemaal, heb er nog vier fijn hier binnen staan voor het geval dat het buiten toch mis gaat :). Binnenkort de rucola weer zaaien en eens kijken of er al rode bieten plantjes te krijgen zijn!

Vanmiddag een fijn borduur middagje met mijn schoonzusje, die komt gezellig langs! <3

13 opmerkingen:

  1. Ze blijven leuk om te maken! Moet er ook nog maar eens paar bij maken voor de markten die nog komen gaan..

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik krijg altijd leuke reacties, nu hopen dat dat op de markt ook zo zal zijn!

      Verwijderen
  2. Tutteldoekjes blijven een zeer geliefd item en zijn altijd leuk om te zien. En wat wroeten in de tuin mis ik enorm nu we op een appartement wonen. Mijn terrasje van een zakdoek groot (lol) staat dan ook overvol met bloemen die elkaar afwisselen in hun bloeiperiode. Ben wel benieuwd wat je met die schuimrubberen blokken gaat uitspoken ... hint?... . Alvast een fijn borduurmiddagje. Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou niet zonder tuin willen hoor! Moet er niet aan denken ;)

      Verwijderen
  3. Ze blijven inderdaad leuk om te haken en ook leuk om weg te geven! Die van jou vind ik ook erg mooi geworden zeg! Leuk die kleuren zo!

    Fijne week!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk om te zien hoor :) Bij mij kriebelt het ook weer om ze te gaan maken :) Leuk he zo'n tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doen, altijd leuk om weg te geven als je ze niet verkoopt ;). Heerlijk zo'n tuin :D

      Verwijderen
  5. Schatjes en super leuke kadootjes zijn het

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Jaa, als ik ze niet verkoop kan ik ze altijd nog weggeven. Kleine babyboom in mijn omgeving ;)

      Verwijderen
  6. Superschattig!! Je hebt het er maar druk mee met de markt!
    Groetjes
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Nou en of, druk met prijzen en nog wat kleine dingetjes haken enzo :)

      Verwijderen