maandag 9 september 2013

Mutsjes


Ik heb maar weer eens de laptop aan geslingerd! Dat was alweer een hele tijd geleden, ideaal die smart phones ;).

Ik haakte in opdracht twee super schattige mutsjes voor een jongetjes tweeling. Ik kreeg een plaatje opgestuurd of het zoiets kon worden en ben uit het hoofd aan de haak gegaan. Ze zijn best goed gelukt, al zeg ik het zelf!
Morgen worden ze opgehaald door de fotograve die ze bestelde, als moeders het goed vind krijg ik ook een foto toegestuurd. Ben heel erg benieuwd hoe het zal staan!

Verder doe ik het nog steeds rustig aan, heb vorige week mijn laatste gesprek gehad bij mijn therapeute, dus dat is afgesloten. Ben er een jaar in therapie geweest, laatste test gedaan en gelukkig ben ik niet meer 'klinisch'.
Dit betekend niet dat ik er al ben, absoluut niet maar ik ben toch zeker weten heel erg op de goeie weg. Nu vooral herstellen en erg op mezelf letten, oefeningen blijven doen en verder met reintergreren. Ik blijf tegen die vermoeidheid aantrappen, soms is dit een beetje frustrerend en ga ik wel eens gewoon door. Stom, want daarna ben ik twee keer zo moe haha. Maar goed, rustig aan door doen dan kom ik er vanzelf!

8 opmerkingen:

  1. Geweldige mutsjes!
    Inderdaad goed op jezelf passen en je grenzen stellen. Succes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een super leuke mutsen! Ik wil ze ook nog eens maken, maar komt er steeds niet van hihi
    Grenzen voor jezelf stellen is heel belangrijk, maar soms ook erg lastig. Ken het helaas..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mutsjes!
    Ik ga je volgen en lekker verder rondsnuffelen.

    Liefs,
    www.twinklezcreations.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen