dinsdag 28 mei 2013

Deken in wording!


Eindelijk de zin en de tijd gevonden om deze eens te plaatsen! Ben er al een paar weken mee bezig, maar had hem nog niet laten zien.

Wij gaan dit jaar zeer waarschijnlijk weer heerlijk vakantie vieren in Oostenrijk, vorig jaar hebben we het daar echt super naar ons zin gehad. Het kan daar 's nachts alleen wel ontzettend koud worden, gelukkig had ik een sprei meegenomen maar eigenlijk is die te klein, dus je raad het al! Dit word onze vakantie sprei! ;) Ik heb hem lekker breed gemaakt, geen idee hoe breed precies maar behoorlijk breed! Door de tijd heen heb ik bij de Zeeman en de Wibra nogal wat kleurtjes garen gespaard en deze gebruik ik hiervoor, alleen het oranje is van beijer populair.
Het patroon dat ik gebruik kunt u hier vinden.

Verder gaat het eigenlijk super goed! Vanmorgen een re-integratie plek geregeld, bij een handwerkwinkel in de stad!!! Wat wil ik nog meer :D. Dus ik begin volgende week dinsdag met een uurtje en vrijdag nog een uurtje. Ik moet langzaam op bouwen en er vooral de tijd voor nemen zei de verzekeringsarts, dus dat doe ik dan maar! Ben er echt super blij mee.
Bovendien is het heerlijk weer en het niet snoepen begint steeds makkelijker te worden! Top, top, top ;).

Ik ga lekker de tuin in, onkruid groeit helaas ook door ;).

22 opmerkingen:

  1. Dat zal een een mooie (en warme!) deken worden! leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken word prachtig! Geniet van het mooie weer onder het onkruid verwijderen.
    Fijne dag groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Het was niet zoveel onkruid dus klein uurtje en ik was klaar ;)

      Verwijderen
  3. Fijn als alles weer lekker rustig aan zijn gangetje gaat. En echt een heel fleurige deken, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dit zijn echt super vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een supermooie deken, prachtige kleurtjes! Wat goed van je 2 uurtjes in een handwerkwinkeltje :) Succes met het niet snoepen, nu bevind je straks tussen andere lekkere dingen :):) die niet op je heupen gaan zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, die gaan inderdaad niet op mijn heupen zitten! Goeie ;).
      Ik heb er erg veel zin in om te gaan beginnen. Dank je!

      Verwijderen
  6. Dat wordt een prachtige vakantie deken. Wat een heerlijke kleurtjes.
    Fijn dat je in een handwerkwinkeltje kan gaan werken. Alleen niet goed voor de portemonnee denk ik :-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Nee, de pinpas maar thuis laten als ik heen ga ;).

      Verwijderen
  7. Dat zal nog niet in de eerste dagen af zijn, maar 't ziet er in elk geval super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ow, wat een prachtig sprei-in-vakantiestemming!
    Klinkt goed die re-integratie, hopelijk brengt het je een berg positiefs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Heb er ook ontzettende zin in, ben erg benieuwd hoe het gaat.

      Verwijderen
  9. Oh wouw wat wordt je sprei mooi! Prachtig die verschillende kleuren.. En wat gaaf dat je bij een handwerkwinkeltje aan de slag gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave deken, heerlijk die kleurtjes!

    Mag ik je uitnodigen om hem te plaatsen op mijn kleine link party? Ik zou het heel leuk vinden!
    http://busyfingersbusylife.blogspot.nl/2013/05/busy-fingers-showing-off-link-party-1.html

    Fijne dag!
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen