woensdag 3 april 2013

Uitslag give away!

Een dagje te laat, gisteren op mijn manier druk geweest en het is er bij in geschoten. Maar dan nu toch echt de uitslag! Gister avond alle namen op briefjes geschreven (dat had ik alwel gedaan!) en vriendlief laten grabbelen (moest wel even zeuren ;)).

En het is geworden, Lenie (Leonie)!! Laat maar even weten welke kleur je voorkeur heeft en je mag je adres doorsturen naar riannedegraaf@gmail.com dan zal ik het zo snel mogelijk voor je op de post doen!

Ze heeft ook een blog, klik hier om naar haar blog te gaan.  Ken je haar nog niet, het is zeker de moeite waard om even rond te neuzen!!

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Leonie
    Het zijn erg leuke haarknipjes voor de meiden
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat leuk dat ik heb gewonnen ik ga je snel mailen super bedankt

    BeantwoordenVerwijderen