zaterdag 2 maart 2013

Sjaal



Weten jullie nog dat ik op de handwerk beurs twee hele mooie bollen garen kocht? Ik ben lekker aan de brei geslagen, dit word een lekkere warme sjaal voor vriendlief.

Dit is de tweede keer dat ik eraan begonnen ben, heb het al eens uitgehaald. Het krulde namelijk helemaal op, mijn moeder gaf als tip om aan de zijkanten twee of drie steken anders som te breien, dit heb ik gedaan. Helaas krult het nog steeds om, maar ga het echt niet weer uit halen! Dan maar blokken :).

Onderste foto is het meest kleur echt!

11 opmerkingen:

  1. Mooie wol, idd een paar steken anders om breien wil nog wel eens helpen maar het ligt ook heel erg aan welke wol je gebruikt.

    Fijn weekend
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is 100% merino wol, zit behoorlijk rek in en denk dat het daarvan komt! De kleuren en kwaliteit maken veel goed in dit geval ;)

      Verwijderen
  2. wat breit het mooi op ,als het af is een nacht onder een natte doek wil ook nog wel eens helpen gr mery zeg rianne wil je je woord rerificatie uit zetten want dat is erg lastig als een reactie plaats ,dan moet je eerst van die tekens en cijvers invullen wat je dan ook nog niet goes lezen kunt,weet je hoe je dat doet je gaat naar instellingen dan berichten en reactie,s daar klik je op staat aan de linker kant en de rest leid zich van zelf b.v.d

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natte doek wou ik inderdaad ook proberen!

      Nee, dat wil ik niet haha. Snap dat het vervelend is, maar toen ik het uit had staan kreeg ik behoorlijk last van spam! Dus laat het eerst even zo, zal over een tijdje weer uit zetten en zien wat er gebeurd!

      Verwijderen
  3. Wordt erg mooi je sjaal, lekker doorbreien!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu zie je eigenlijk hoe mooi het wol is als je al een stukje gebreid hebt :) Fijn weekend, groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het verloopt inderdaad erg mooi over in de kleuren, ben er erg blij mee!

      Verwijderen
  5. Leuk om een breiwerkje omhanden te hebben! Je breit met leuke wol!

    BeantwoordenVerwijderen