donderdag 21 februari 2013

Haarbandje

Beetje over actief te laatste dagen, zit vol ideeën!

Zo heb ik gisteren avond dit haarbandje nog gemaakt. Niet te veel gedoe en lekker simpel! Eerder vond ik die snel klaar dingetjes nooit echt leuk om te haken, maar nu wel. Juist omdat het zo makkelijk weg haakt. Misschien ook wel omdat ik al drie keer een trui uitgehaald heb ;).

Het enige 'grote' project dat ik nu op de pennen heb staan is een sjaal voor vriendlief, van het mooie garen dat ik vorige week kocht op de handwerkbeurs in Zwolle. Zal daarvan later een fototje plaatsen voor jullie :).

Heeft u belangstelling? Klik dan hier om naar mijn webwinkeltje te gaan!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit zeg! Mooie kleuren ook, mag ik vragen waar je dit patroontje weg hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat mag, uit het hoofd. Kan het voor je uitschrijven tegen een kleine vergoeding als je wil :)

      Verwijderen