zaterdag 26 januari 2013

Beetje inkopen!

De hele week had ik me al ingehouden, ik had zo'n gigantische zin om garen te halen. Vandaag moest ik wat boodschapjes halen op de markt en nu kon ik het echt niet meer volhouden. Toch even stiekem de handwerkwinkel in gepiept! En daar zag ik deze heerlijke bollen wol liggen. Het heet Daphne Lace en ik had er nog nooit van gehoord, de kleuren spraken me heel erg aan. Lekkere warme kleuren. Er zit wel 400 meter op 50 gram! Kan prima op naalden 3 of 4, terwijl het garen best dun is. Ga het vanmiddag gelijk uit proberen!

22 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren, ik snap wel dat je dat niet kan/mag laten liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, niet verklappen hoor! Ze heeft er nog meer mooie kleuren van liggen, jummie.

      Verwijderen
  2. Woow, dat is zeker mooi garen
    logisch dat je de verleiding niet kan weerstaan, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, mooi he! En ook zoveel meters op 1 bolletje!! Ga er denk ik lekker een sjaal van breien ;)

      Verwijderen
  3. Wat een mooi garen zeg! Voor mij zelfs verleidelijk op het beeldscherm! En ik mag van mezelf geen garen meer kopen, voordat er eerst het een en ander is weggewerkt. Maar ik hou dit in mijn achterhoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nou ik heb het hele jaar (klinkt erg lang ;)) al niks gehaald. Ik kon me ook echt niet meer inhouden vandaag :D.

      Verwijderen
  4. haha, dat probleem heb ik ook wel eens. WAt heb je toch schitterend garen gekocht, super kleurtjes. En wat ga je er van maken? Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms moet het kunnen toch? ;) ben begonnen aan een sjaal breien.

      Verwijderen
  5. Toevallig ben ik aan het twijfelen of ik dit garen zou bestellen voor mijn winkeltje, ik vind de kleuren ook prachtig, ik ben benieuwd naar je bevindingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voelt lekker aan, maar brei op 2.5. Ik vind 3/4 te groot voor het garen. De kleuren zijn echt geweldig!

      Verwijderen
    2. Dank je wel, ik denk er nog eens over na.

      Verwijderen
    3. Alweer uitgehaald, het is ook Lace garen. Ik ben nu natuurlijk gewend het breien met dikker garen waarbij de steken mooi aan sluiten.

      Verwijderen
  6. Inderdaad prachtig garen...benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er geweldig mooi garen uit.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat. En de reactie van je vriend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi garen ....mooi kleurverloop ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh verleidelijk! Zulke beauties kan je niet laten liggen nee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat kon ik dus ook niet. Hihi, en als dan al een week koopdrang hebt! ;)

      Verwijderen
  10. Wat een prachtige kleur!!!! Ook mijn handen gaan kriebelen. Hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. €6,45 heb ik voor een bol betaald, zit 50 gram op en 400 meter! ;)

      Verwijderen