donderdag 30 augustus 2012

Teckel


Ik vind ze zo schattig, kwam ze overal tegen die leuke gehaakte teckels!


Deze is gehaakt met een dubbele draad op haaknaald 4.5 en is best wel groot geworden. Het is mijn eerste, de volgende keer haak ik het neusje gelijk met zwart en vergeet ik niet de veiligheids oogjes te bevestigen ;). Deze heb ik nu gehaakt in zwart en er later op bevestigd.

Nu het vervelende, ik heb werkelijk geen idee meer waar ik het patroon vandaan getoverd heb! Ik weet dat ik er een reactie bij achter gelaten, maar kan het niet meer vinden terug vinden.. Mocht ik het toch nog weer terug vinden plaats ik natuurlijk gelijk een link! ;)

10 opmerkingen:

  1. Heel schattig geworden in het rose !
    Ik heb hem nog niet gemaakt omdat ik zo opzie tegen dat hele end lijf.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Vind ik ook, bovendien hoeft deze geen eten! Scheelt bakken met geld ;)

      Verwijderen
  3. Hij/zij is leuk!
    Waarschijnlijk heb je hem van www.premieryarns.com ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou zomaar kunnen, het patroon was in het engels.. Wel een leukerdje!!

      Verwijderen
  4. Hij is leuk geworden. Ik heb het patroon ook via een blog gekregen, maar weet ook niet meer welke. Diegene die het patroon naar mij heeft gestuurd noemde hem Murphy de teckel, en is in het Nederlands. Maar volgens mij komt het origineel van de site waar Angélique het over heeft.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou zomaar kunnen joh, haha. Ik heb hem uitgeprint en vergeten op te slaan dus kan het niet meer achterhalen ;).

      Verwijderen