woensdag 29 augustus 2012

Bijna en dan ook echt bijna klaar..


Jaaaaaa, hij is nu 1.35 bij 85cm en ben er helemaal klaar mee. Pff, nog een paar draadjes wegstoppen en dan hopen dat vriendinnetje het groot genoeg vind want ik ben toe aan iets nieuws!


Voor het eerst dat ik iets geblokt heb, nooit gedaan vond ik overdreven (hihi). Maar deze squares bobbelen zo ontzettend dat ik het toch maar wel gedaan heb en het is een stuk beter dan daarvoor! Niet helemaal netjes, maar het blijft nu in ieder geval plat op de grond liggen ;).

Vanmorgen toch nog even de Wibra in gedoken, ja hoor het gele toch maar meegenomen. Kleurt zo mooi bij dat gekke bruine kleurtje die ze ook hebben liggen. Ik wou eigenlijk een sjaal maken van het geel, maar een mooie deken kan natuurlijk ook... Hmmmm......

P.S. ik heb sinds gisteren ook Pinterest, niet dat ik er al veel van snap!
pinterest.com/Rianneshaaksels/

10 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je het haakwerk zo zat bent, het ziet er zo mooi uit!
    Helaas, wij hebben hier geen Wibra :-(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben dit haakwerkje zat, voor de rest ben ik nog heerlijk aan het haken hoor ;).
      Ow, balen geen Wibra! Kwam er nooit, tot ik verslaafd raakte aan het haken..

      Verwijderen
  2. Heel mooi geworden, je mag er trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden vind de kleurencombinaties heel mooi
    Ik ben ook op pinterest
    http://pinterest.com/boomertje/

    er is heel veel te zien daar
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er gaat echt een wereld voor je open! Zal gelijk eens even bij jou kijken ;)

      Liefs

      Verwijderen
  4. Nou.. dat moet je vriendin wel mooi vinden! En Printerest zie je steeds meer opduiken. Ik heb het niet, lijkt dat je er veel tijd in gaat steken én.. tijd heb ik altijd tekort..
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je doet er vooral heel veel ideeën op, maar die plaats ik hier dan ook als ik het uitgevoerd heb ;). Ik heb op het moment tijd genoeg!

      Vriendinnetje komt binnenkort langs, ze is erg nieuwsgierig!

      Liefs

      Verwijderen