woensdag 20 juni 2012

Tasje vullen!

Vanmorgen eerst even bij Pake en Beppe geweest, was alweer veel te lang geleden dat ik daar mijn neus had laten zien!

Op de terug weg een tussenstop gehouden en de laatste boodschappen gedaan voor deze week. En een zakje knikkers gekocht voor in het tasje! Dit is wat ik tot nu toe verzameld heb. Tasje zelf natuurlijk, een knikkerzak (paars) en knikkers voor erin en een zakdoekenhoesje dingetje.

Nu ik de foto zie kun je wel merken dat ik een bloemen meisje ben, haha!

11 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer heel leuk gemaakt en ja, bloemetjes horen er toch bij. hahaha, vind ik wel, want ik hou er ook van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Hah, nog een bloemen meisje ;). Vrolijkt gelijk zo op van de bloemetjes erop.

      Verwijderen
  2. Het is een leuk cadeau geworden zo, ze is er vast heel blij mee! De bloemetjes maken het geheel nóg vrolijker dan het al is, je hebt goed je best gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker mijn best gedaan! Nog wat hartjes haken en dan vind ik het tasje wel vol genoeg ;)

      Verwijderen
  3. Leuk allemaal! En bloemtjes zíjn gewoon heel leuk om te haken en iets mee op te pimpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige tasjes.En prachtige bloemetjes,super.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niks mis mee met een bloemenmeisje zijn!
    Ziet er fleurig uit. Leuk gedaan meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk tasje geworden in vrolijke kleuren.
    Bloemen passen er goed bij vind ik.
    Groetjes uit Duitsland.
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Zonder bloemen zou het tasje wel wat saai zijn geworden.. Niet saai saai, maar dan had er nog iets gemist.

      Liefs

      Verwijderen