woensdag 9 mei 2012

Tasje is klaar!


Ik ben erg rustig op het moment met bloggen, simpel weg geen tijd. Druk op het werk, huishouden, hummeltjes en wat al niet meer. Maar gelukkig vind ik af en toe nog een gaatje om eventjes te haken! Het tasje is klaar, nu leuke dingetjes haken, maken en vinden om er in te doen..

Vandaag beginnen met een klein ander projectje voor een collegaatje, zelfde soort projectje als het laatste. Alleen dan voor een ander collegaatje! En een ander kleurtje, dus vanmorgen de stad even in geweest voor katoen. Warempel heb ik maar twee bolletje meegenomen, schouderklopje voor mezelf! Een bolletje rood en een bolletje roze. Zal zo de lintjes uit de kast halen en heerlijk freubelen..

 



4 opmerkingen:

  1. Die ziet er hartstikke leuk uit. Hoe oud is het zusje van je vriend? je kunt er misschien wel een labello hoesje en zakdoekhoesje voor maken, leuk en snel klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uit mijn hoofd word ze negen.
      Opzich is dat wel een erg leuk idee! Ze is wel van de labello en dan net doen alsof het lippenstift is.
      Ik heb nog wel eventjes de tijd om leuke dingen te maken!! Ben benieuwd naar dat koppie strakjes ;).

      Verwijderen
  2. Wat een leuk tasje!! Succes met het verder vullen, dat wordt vast ook heel leuk!

    Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Jaa, dat gaat helemaal goed komen hoor. Word vervolgd in ieder geval ;)

      Liefs

      Verwijderen