maandag 2 april 2012

Granny squares

Zag net dat ik alweer dertig volgers heb!!! Wouw, dat voelt best fijn en zo leuk dat ik het niet alleen voor mezelf doe.. Bedankt!!

Nog twee klaar! De bovenste is vrij makkelijk om te doen, het is square nummer negentien, Lacy cross uit het boek van Jan Eaton.

De tweede, volgens mij heb ik iets fout gedaan want een vierkant is het niet, haha. Dit is nummer éénendertig, primrose square uit het zelfde boek.

Deze wil ik sowieso gaan gebruiken samen met de waterlelie square, van de bovenste weet ik het nog niet.

De katoentjes zijn al weer onderweg naar mij! Gaat zo super snel via de hobbygigant.. Waarschijnlijk morgen al in huis..

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ontzettend benieuwd naar het eindresultaat! Zag trouwens dat de sprei wel zwaarder wordt met Cocktailgaren:) Maar wel mooiere kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ging mij nu inderdaad om de kleurtjes, van Cocktail hebben ze meer keus. Als het goed is morgen de eerste levering van katoentjes.. Ben erg benieuwd wat de kleuren in real live zijn!! Foto's volgen ;)

      Verwijderen