woensdag 7 maart 2012

Stokhaken of bezemsteel breien

Gister avond heerlijk nog wat toeren zitten stokhaken, gaat zo makkelijk en snel. Zo heerlijk om te doen!

Ik denk dat ik nu halverwege de bol wol ben, dus het projectje word lang genoeg voor eventueel een sjaal.

Afgelopen zondag twee boeken besteld, één van Jan Eaton met allemaal mooie patronen voor Granny squares en één van Edie Eckman. Hier staan allemaal mooie randen in, voor om een deken te haken. Levertijd is alleen behoorlijk lang, in de bestelstatus staat dat de datum van verzenden waarschijnlijk veertien maart word.
Ik weet ook al wat mijn volgende boekje gaat worden! Namelijk Amazing crochet lace, wil al tijden een rok haken voor mezelf maar heb geen idee hoe te beginnen. In dit boekje staat een patroon voor een rok en wat voor één!!

Net een mail gehad, het boek van Jan Eaton is onderweg!!! Zo blij, zo blij...


6 opmerkingen:

  1. Het ziet er erg mooi en kleurrijk uit. Love it!
    Je hebt een leuke site en ik heb hem tussen mijn bloglovin gezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dat is echt een mooie bol garen!,
    gaat zeker een pracht van een sjaal worden.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij is echt geweldig! Sokkenwol van Scheepjes is het.

      Liefs Rianne

      Verwijderen
  3. Deze wil ik ook nog maken, ik vind het een super mooie steek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is ook super leuk! Moet eerlijk zeggen dat dit project nog ergens in huis rond zweeft, al heb ik geen idee waar..

      Verwijderen