donderdag 22 december 2011

Nog meer!

Gisteravond nog druk aan het haken geweest en vanmorgen de naaimachine weer te voorschijn getoverd. Met dit als het resultaat.

Persoonlijk vind ik de roze het leukst!
Het is een heel zoet kleurtje. Denk dat ik die maar inpak voor het kleine zusje van mijn vriend, daar is ze vast blij mee.

Het patroon dat ik gebruikt heb is van Akelein, heel duidelijk uitgelegd met foto's erbij. 
Klik hier voor het patroon

Vanmiddag eens kijken wat het volgende project gaat worden..

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik hier "mijn" hartjes weer terugzie! En dankjewel voor het noemen van mijn blog.
    Het patroontje van de bloemengranny, waarvan je het patroontje vroeg heb ik van Ravelry. Dit is de link: http://www.ravelry.com/patterns/library/free-smoothfoxs-jubilee-square-6x6
    Je moet wel een account op ravelry hebben om het te kunnen openen. Als je dat niet hebt, moet je het maar even zeggen.
    Groetjes, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je, volgens mij heb ik daar wel een account en anders maak ik hem nog wel aan. Dat is de moeite niet.
    Graag gedaan hoor, kleine moeite om even een verwijzing naar iemands blog erin te zetten. Vind ik wel zo netjes.

    Fijne feestdagen!

    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen