vrijdag 16 december 2011

African Flower

De African Flower hexagon, bij mij werkt het ontzettend verslavend! Ik heb nog geen idee wat het gaat worden, maar vrolijk is het wel. Waarschijnlijk een sprei of poppendekentje of misschien toch een leuk kussen of een sjaal of toch een tas of....

Het patroon staat heel duidelijk omschreven op de blog van Karin aan de haak. Ik heb het patroon van haar blog gehaald. Klik hier voor het patroon!

Hier gebruik ik acryl van Beijer Populair, dit bestel ik bij hobbygigant.nl. €1 voor een bol en er zit ongeveer 130 meter op. Erg mooie kleuren voor weinig geld!

1 opmerking:

  1. Zag een paar spelfouten in mijn vorige bericht,

    Nu even goed! Ik vind de kleuren van die african flowers zo ontzettend mooi! Ik ben benieuwd wat je ermee maakt!

    BeantwoordenVerwijderen