maandag 29 februari 2016

Weggeef actie!

Op mijn facebook pagina is op dit moment een Like, deel en win actie! Maar je kan ook mee doen via mijn blog. Doen jullie mee?

Het voorjaar komt eraan en bij mij begint het al behoorlijk te kriebelen! En wat doe je dan...

Zes heerlijke pastel kleuren katoen uitzoeken! En met de Clover amour haaknaald kun je gelijk beginnen aan je projectjes voor de Pasen.

Wat moet je doen om kans te maken op dit vrolijk pakket katoen en Clover amour haaknaald maat 2,5?
- Like mijn facebookpagina
- Deel het originele bericht openbaar
- En vertel mij in een reactie hieronder wat je ervan zou willen maken :D

Of!!
- Volg mijn blog openbaar
- Plaats een linkje of blogbericht op je eigen blog
- En vertel mij in een reactie hieronder wat je ervan zou willen maken :D

Deze actie duurt tot en met zondag 6 maart, op maandag 7 maart zal ik de winnaar bekend maken!

Mogelijk gemaakt door, www.RiannesHaaksels.nl

17 opmerkingen:

  1. O, wat een prachtige kleuren! En ja...ik zou het wel weten. Ik heb een boek lappenpoppen besteld en wil voor mijn kleindochter Britt van 4 maanden zo'n toffe pop haken. En dan maar hopen dat het haar lievelingsknuffel wordt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van deze kleuren wordt ik helemaal blij. Natuurlijk wag ik graag een kansje. Als ik de gelukkige wordt, dan haak ik daar een van die mooie wayuu mochila tassen uit jouw collectie. Misschien dat nieuwe ontwerp ook al is dat nu nog niet klaar.
    De link met foto is op mijn blog geplaatst. Hopelijk doen veel mensen mee met jouw giveaway.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben een fan van je blog, vooral de artikelen over ply split, mooie kleuren voor een lente mochilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superfrisse lentekleuren, daarmee zou ik een knuffel haken voor mijn kids! Dus er komt een linkje aan, zie zijkant van mijn blog bij 'Bloggers geven weg!'
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb op faceboek al gereageerd en gedeeld, maar ik zal op mijn blog nog een linkje plaatsen, zodat zoveel mogelijk mensen van deze weggeef-actie weten. Deze bolletjes lijken me uitermate geschikt om eindelijk eens kennis te maken met het tapestry/mochila haken (ik heb al gelezen dat daar een verschil in zit en al aardig wat patronen op Pinterest verzameld ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo, hè hè, nu een fatsoenlijke link kunnen plaatsen mét fotootje erbij ;-)

      Verwijderen
  6. Mooie kleuren zijn dit! Ik zou iets voor mijn kleindochter(s) maken. Misschien een vestje of knuffels. En/ of iets voor de poppen, altijd welkom weet ik.
    Je begrijpt ik doe graag mee!
    Fijne dag, groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie pastelkleuren, ik doe graag mee. Ik zou 2 knuffels haken of breien voor onze kleinzoon en kleindochter.
    Ik plaats een link op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kleuren! Een baby-outfit en een bijpassende knuffel....ik word al helemaal blij van het idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zoete kleurtjes, ik waag ook graag een kansje. Altijd al eens zo'n mochillatas willen proberen dus wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik waag ook een kansje, zonder facebook en zonder blog, maar wie weet... Zulke fijne kleurtjes wil ik heel graag winnen om leuke knuffels mee te haken.
    Fijne dag, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben al een hele tijd fan van je blog. Ik kon er al heel wat inspiratie opdoen.
    Ik ben dol op pasteltinten;;.. en met mijn eerste kleinkind op komst maak ik er een dekentje van.... Groetjes Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O ja, zin in de lente hebben we allemaal!
    Ik zou er denk ik een mooie lente krans van haken, met mooie vrolijke bloemen erop! Ik ga je bericht op Facebook ook delen!

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vlaggetjes voor buiten op de overkapping, zodat we er binnen en buiten van kunnen genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi ik waag graag een kansje van deze kleuren word je vrolijk. Ik zou er een paashaas van haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zoals ik op Facebook ook al zei: Er zou wel een zomerse Mochila uit kunnen rollen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik kende jouw blog nog niet maar kwam hier via amberscreaties blog. Wat een gezellige blog heb je. Ik volg je vanaf nu dan ook hoor. Succes. Ik ga zeker mee doen met jouw give away want het voorjaar kan niet snel genoeg beginnen en deze kleurtjes laten het wel opschieten natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen