vrijdag 8 mei 2015

Workshoppen

Afgelopen woensdag was het weer een heerlijke workshop dag voor mij. Dit keer was ik te vinden bij Wol met Verve in Zwartsluis voor een workshop Wayuu mochila haken op locatie.

Wederom een gezellige groep van zeven dames! De dag vloog voorbij en ik heb weer ontzettend genoten. Van de gezelligheid maar ook van de mooie workshop locatie.
Mocht je een keer in Zwartsluis zijn, of in de buurt, dan is een bezoekje aan Wol met Verve zeker een aanrader! Let dan wel even op de openingstijden :)

Morgen staat de volgende workshop alweer op de planning, spullen staan al klaar. Dit keer ben ik weer te vinden in Pand 10 aan de Capellekade te Steenwijk.
Dit is een speciale workshop, het is namelijk een cadeautje. Een cadeau die word gegeven door drie dochters aan hun moeder, zo leuk en origineel!
We hebben samen een datum ingepland en morgen is het alweer zover. Zin in!

De volgende workshop waar je je nog op in kan schrijven is op 23 mei, ook zijn er nog twee andere data's waar nog enkele plekken vrij zijn. Kijk op RiannesHaaksels.nl om de actuele data te bekijken.

En dan die mooie bollen wol, mmmmm. Die kon ik toch zeker niet laten hangen afgelopen woensdag?
Deze drie hand geverfde mooierds worden straks een sjaal voor vriendlief.
Nou hoor ik jullie denken, een sjaal met dit mooie weer? Jaahaaa, dan heb ik mooi lang de tijd om het af te maken. Af en toe wat toeren breien tussendoor. Ik denk dat ik daar aan ga beginnen als we op vakantie gaan, lekker gedachteloos en verstand op nul!
Bovendien moet ik van mezelf eerst wat dingen gaan afronden voordat ik aan iets nieuws mag beginnen ;)

Geniet van het mooie weer, ik trek zo fijn even mijn wandelschoenen aan!

2 opmerkingen: