woensdag 29 april 2015

Wayuu mochila

Eindelijk kan ik deze tas laten zien, eindelijk even de tijd gemaakt afgelopen maandag om foto's te maken van deze leukerd! Nummer twintig alweer...

De kleuren zijn rustig en vrij neutraal bij elkaar. Een kleuren combinatie die ik echt naar mijn gevoel heb uitgezocht, niet dat ik dat bij de andere combinaties niet doe maar dit is echt een kleuren combinatie die bij mij past. Een echte Rianne tas, :D.

De schouderband is gemaakt met de techniek ply split braiding. Dit patroon heet de cheveron. Deze is iets lastiger dan wat ik tot nu toe heb gedaan, maar als je het eenmaal door hebt is het patroon goed te doen!
De schuine lijnen van de cheveron past perfect bij de schuine lijnen van de zandlopers <3

De bodem haakte ik weer lekker makkelijk en simpel. Ik wissel elke toer van kleur, het geeft een leuk effect en je weet precies waar je nieuwe toer begint!

Van dit formaat komt ter zijner tijd ook een haakpakket in de shop. Een compleet pakket met het benodigde garen, een uitgebreide patroon beschrijving, tel patroon met extra uitleg en dit allemaal met foto's ter verduidelijking.

Kun je zelf niet haken, maar je wil wel graag zo'n leuke tas? Deze leukerd is verkrijgbaar in mijn webshop RiannesHaaksels.nl!

Zelf leren hoe je zo'n tas haakt tijdens een workshop? Dat kan ook! Kijk voor actuele data in de shop, klik hier om de data gelijk te bekijken.
Het is ook mogelijk om met je eigen freubel groepje een datum in te plannen, bij jullie thuis of op locatie, neem dan gerust contact met mij op voor meer informatie.



3 opmerkingen: