woensdag 22 april 2015

Eindelijk klaar!

Het is gelukt, het tel patroon is helemaal netjes uitgewerkt en de patroon beschrijving aangepast. Het haakpakket is klaar en vanaf nu verkrijgbaar in mijn webshop!

Het heeft wat voeten in aarde gehad hoor, deze Wayuu mochila haakpakket.
Het programma waar ik de tel patronen mee uitwerk liep elke keer vast en echt een net ander alternatief heb ik nog niet, dus met veel geduld en best vaak overnieuw beginnen is het uiteindelijk gelukt.
Ook maakte ik een start aan nog een tas met dit patroon en paste gelijk de bodem beschrijving wat aan, het was nog niet helemaal naar mijn zin en als ik dan toch bezig ben kan ik net zo goed gelijk mee schrijven toch! ;)

Alleen de overzicht foto's moeten nog gemaakt worden, maar ik kon niet langer wachten met het plaatsen van de nieuwe haakpakketten!


Dit haakpakket bestaat uit een uitgebreide beschrijving van hoe ik de tassen haak, een tel patroon met uitleg en foto's ter verduidelijking, een uitgeschreven bodem beschrijving en het benodigde garen (11 bollen). Bijna alles wat je nodig hebt om zo'n mooierd te maken!

*Ook een haakpakket aanschaffen, maar liever niet met dit patroon? Kijk dan op RiannesHaaksels.nl voor meer haakpakketten! Liever een workshop volgen? Ook dit kan, de ingeplande data kun je terug vinden in mijn webshop.*

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tas! Ze zijn ook zo leuk om te maken. Echt verslavend he ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het blijft leuk en elke kleuren combinatie pakt anders uit! Ik ben verslaafd ;)

      Verwijderen
  2. Zo mooi die tassen. Ik ga het toch ook eens proberen. Jammer dat de workshop voor mij te ver weg is, anders zou ik zeker een keer mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Workshop op locatie is geen probleem hoor, mail me anders maar even naar info@rianneshaaksels.nl :)

      Verwijderen